Temat kompleksowy: ,,Podróże po krajach”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Zajączki”, poznały nazwy krajów sąsiadujących z Polską: Niemcy, Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Rosja. Na wycieczkę wybrały się na Słowację. Tam poznały stolicę Słowacji – Bratysławę oraz inne najbardziej atrakcyjne miejsca. Oglądały flagę Słowacji, poznały panią prezydent Zuzannę. Dzieci mogły poznać w oparciu o ilustracje: architekturę ludową, okoliczne zabytki, zamki, kościoły, a także piękne krajobrazy górskie. Słuchały o tradycji i kulturze słowackiej. Oglądały bajkę słowacką pt. ,,Sąsiedzi”. Poznały kilka słów po słowacku np. cześć – ahoj, dzień dobry – dobrý deň, do widzenia – dovidenia. „Zajączki” malowały farbami flagę Słowacji. Realizowały w ten sposób jedno z zadań projektu „Piękna nasza Polska cała”.
Temat kompleksowy: „Moje ulubione zabawy”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Zajączki” bawiły się w ogrodzie przedszkolnym, korzystały z urządzeń: zjeżdżały na zjeżdżalni, wspinały się na drabinki, biegały po mostku, zjeżdżały z rury, prowadziły auta oraz huśtały się na huśtawkach. Chłopcy grali w piłkę nożną. Dzieci w ogrodzie puszczały bańki mydlane, rysowały kredkami drzewa. W sali dzieci bawiły się w ulubione zabawy, wykorzystując różne materiały: grały w pana, tworzyły ,,węża”, wyszukiwały pary skarpet i przypinały je klamerkami na sznur. Woziły maskotki w pudełkach, układały odpowiednią ilość koralików na podanej cyferce. Przenosiły piłki, trzymając je w tubach z jednego końca sali na drugi. Dzieci stworzyły orkiestrę, grały na instrumentach perkusyjnych piosenkę pt. ,,Na zielonej polanie”.
Temat kompleksowy: „Moi rodzice”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Zajączki” podczas burzy mózgów próbowały określić, co to jest rodzina. Wypowiadały się na ten temat. Wykonały rysunek „Moja rodzina”, nazywając i przeliczając jej członków. Śpiewały piosenkę „Wesoła rodzinka”, dokonując instrumentalizacji. Rysowały portrety swoich mam i umieszczały je na okolicznościowej dekoracji. Przedstawiały w formie pantomimy, co mama robi w domu. Wykorzystując obrazki, wybierały zawody swoich rodziców. Powtarzały teksty wierszy, piosenki, przygotowując się do występu. W ogródku założonym przez panie i dzieci z grupy „Żabek” oglądały kwiaty, które chciałyby wręczyć swoim mamom. Przed występem wykonywały ćwiczenia poprawiające artykulację i regulujące oddech.