Temat kompleksowy: „Karnawał”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Żabki” segregowały balony według kształtu, wielkości i koloru. Przeliczały balony. Określały, za co są przebrane dzieci na balu karnawałowym przedstawione na ilustracjach. Czterolatki ćwiczyły sprawność grafomotoryczną, rysując serpentyny po śladzie. Porównywały długość serpentyn, posługując się określeniami: najkrótsza i najdłuższa. Trzylatki ćwiczyły motorykę małą, kolorując klauna. Utrwalały też nazwy kolorów. Wszystkie przedszkolaki brały udział w zabawie ruchowo-muzycznej z użyciem instrumentów perkusyjnych. Wykonały maski karnawałowe, ozdabiając papierowy szablon piórkami, brokatem, dżetami samoprzylepnymi według własnego pomysłu.
Temat kompleksowy: „Kosmos”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Żabki” dowiedziały się, że mieszkamy na Ziemi oraz poznały jej miejsce w Układzie Słonecznym. Dowiedziały się także, że Ziemia krąży wokół Słońca i wokół własnej osi oraz, że wokół Słońca krążą też inne planety. Poznały globus jako model Ziemi i odszukiwały na nim wody i lądy. Czterolatki miały za zadanie odnaleźć najkrótszą drogę rakiety do Ziemi oraz przeliczyć kosmonautów. Wszystkie dzieci brały udział w zabawie ruchowej „Wokół Słońca”, wymagającej szybkiej reakcji na sygnał słowny. Wykonały pracę plastyczną – składały zgodnie ze wzorem rakietę z wcześniej wyciętych elementów, przyklejały ją na kartce i ozdabiały niebo gwiazdami z papieru według własnego pomysłu.
Temat kompleksowy: „Zwierzęta egzotyczne”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Żabki” słuchały opowiadania Doroty Kossakowskiej pt. „Jeż odwiedza ZOO”. Układały obrazki zwierząt występujących w opowiadaniu w odpowiedniej kolejności. Poznały wygląd i nazwy różnych zwierząt egzotycznych. Wzięły udział w zabawie ruchowej „Kolorowe węże”, kształcącej refleks i szybką reakcję na przerwę w muzyce oraz wdrażającej do radzenia sobie z przegraną i odczuwania radości z wygranej. Kolorowały obrazek przedstawiający żyrafę. W zabawie „Na sawannie” wcielały się w role zwierząt różnych gatunków i szukały swoich domów. Budowały ZOO z różnych rodzajów klocków. Określały wielkość zwierząt – dzieliły je na małe i duże.
Temat kompleksowy: „W teatrze”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Żabki” zastanawiały się nad kolejnością wydarzeń w baśni pt. „Czerwony Kapturek” i układały historyjkę obrazkową. Rozmawiały na temat teatru i poznały podstawowe pojęcia związane z tym tematem, takie jak: scena, kurtyna, widownia, aktor, przedstawienie. Bawiły się w teatr, poznając zasady, jakich należy przestrzegać, będąc zarówno w roli widza (oglądanie przedstawienia w ciszy, oklaski po skończonym przedstawieniu), jak i aktora (wyraźne i głośne wypowiadanie swojej roli, współpracowanie z innymi aktorami i pracownikami teatru). Rozpoznawały po wyglądzie banknoty dziesięcio- i dwudziestozłotowe i kupowały za nie bilety w kasie teatralnej. Następnie, na podstawie kupionych biletów, odnajdowały odpowiednie numery miejsc na widowni, opierając się na podobieństwach w wyglądzie cyfr. Wystawiały przedstawienia w dwóch grupach – jedna „Czerwonego Kapturka”, druga „Księżniczkę na ziarnku grochu”, gdzie część dzieci była aktorami, inne scenografami ustawiającymi elementy dekoracji, a jeszcze inne muzykami dbającymi o oprawę muzyczną przedstawień. Dzieci miały również w tym tygodniu możliwość doskonalenia cięcia nożyczkami po liniach prostych. Później układały obrazki z bałwankami od największego do najmniejszego i odwrotnie.