Temat kompleksowy:
„Dbamy o zdrowie jesienią”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” rozwiązywały zagadki o przedmiotach służących do utrzymania higieny osobistej. Poznały drukowaną i pisaną cyfrę 5, tworzyły i podpisywały zbiory pięcioelementowe, pisały nowo poznaną cyfrę 5 po śladzie, a dzieci z rocznika 2014 również samodzielnie.
Temat kompleksowy:
„Jestem małym patriotą”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” poznały literę „Y, y” wielką i małą drukowaną i pisaną. Pisały nowo poznane litery „Y, y” po śladzie, a dzieci z rocznika 2014 również samodzielnie. Wyszukiwały słowa, w których głoska „y” jest w śródgłosie i wygłosie.
Temat kompleksowy:
„Jak przekazujemy informacje”. Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” zapoznały się z drogą listu od nadawcy do adresata, utrwalały wiadomości dotyczące pracy listonosza i pocztowców, napisały listy do św. Mikołaja. Poznały również nowe znaki matematyczne: <, >, =. Porównywały zbiory używając właściwych znaków.
Temat kompleksowy: „Chcę mieć przyjaciela”. Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” poznały literę „K, k” wielką i małą drukowaną i pisaną. Samodzielnie układały model wyrazu: kot. Pisały nowo poznane litery „K, k” po śladzie, a dzieci z rocznika 2014 również samodzielnie. Wyszukiwały słowa, w których głoska „k” jest w nagłosie, śródgłosie i wygłosie. Dzieci z grupy „Kotki” wycinały również fragmenty rybek, dopasowywały je w odpowiednie miejsca i przyklejały.