Temat kompleksowy: „Tutaj rosły paprocie”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” poznały i utrwalały nazwy ośmiu dinozaurów. Omawiały ich wygląd i tryb życia. Dopasowywały figurki dinozaurów do właściwych ilustracji, wskazywały ilustrację dinozaura, którego wymieniała nauczycielka. Doskonaliły umiejętność posługiwania się liczebnikami porządkowymi, określały którym z kolei dinozaurem jest ten wskazany. Bawiły się w zabawę ruchową „Znajdź właściwego dinozaura”. Uzupełniały również karty pracy, doskonaliły umiejętność rozpoznawania cyfr od 1 do 5 kolorując dinozaury według podanego wzoru.
Temat kompleksowy: „Zima tuż, tuż”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” poznały drukowaną i pisaną cyfrę 6, tworzyły i podpisywały zbiory sześcioelementowe, wyszukiwały sześć oczek na kostkach. Wybierały sześć klocków i układały z nich budowle, bawiły się w zabawę ruchową: „Kółeczko z sześciu osób”. Pisały nowo poznaną cyfrę 6 po śladzie, a dzieci z rocznika 2014 również samodzielnie. Dzieci z grupy „Kotki” słuchały opowiadania Doroty Kossakowskiej pt. „Czy to już zima?”. Rozwiązywały zagadki o zimowych ubraniach, bawiły się w zabawę muzyczno – ruchową: „Czapka, kurtka, czy buty?” (doskonaliły umiejętność rozróżniania dźwięków: wysokich, średnich i niskich).
Temat kompleksowy: „Prąd pomaga w przygotowaniach do świąt”.
Na przedstawionych na zdjęciach zajęciach dzieci z grupy „Kotki” poznały literę „E, e” wielką i małą drukowaną i pisaną. Samodzielnie układały model wyrazu: ekran. Pisały nowo poznane litery „E, e” po śladzie, a dzieci z rocznika 2014 również samodzielnie. Wyszukiwały słowa, w których głoska „e” jest w nagłosie, śródgłosie i wygłosie.